Adaptief

  • Kan ik dit platform ook voor een organisatie gebruiken?

    Ja dat kan zeker! Het gebruik van het platform zal de vitaliteit, productiviteit en duurzame inzetbaarheid van de medewerkers vergroten. Dit kan variëren van het geven van een cadeaubon in welke vorm dan ook tot het implementeren binnen bestaande HR-systemen en regelingen binnen de organisatie. Klik hier om daarover contact met ons op te nemen.

  • Kan ik ook persoonlijke vragen aan Bas en Erik stellen en worden die ook beantwoord?

    Ondanks dat we niets liever zouden willen dan iedereen met vragen te woord staan en terug te mailen, doen we dit bewust niet. Voel je hier alsjeblieft niet door beledigd of genegeerd maar we willen daar vanaf het begin duidelijk in zijn. Het zijn simpelweg te veel vragen. Dit is overigens precies de reden waarom we überhaupt het platform begonnen zijn. Als je eenmaal lid bent is er wél de mogelijkheid om een inhoudelijke vraag te stellen. Deze beantwoorden we weliswaar niet persoonlijk 1 op 1 maar we verwerken deze vragen en de antwoorden hierop in onze digitale livesessies of in een nieuwe talk of tutorial.

  • Kan ik direct met Erik en Bas sparren?

    Bas en Erik zouden niets liever willen en juist omdat dit onmogelijk is vanwege de enorme hoeveelheid aanvragen, hebben ze dit platform ontwikkeld waarin ze eigenlijk veel meer vertellen dan dat ze ooit in een 1 op 1 zouden kunnen doen. We organiseren we om de maand speciaal voor onze leden, live zoomcalls met Bas & Erik. Hierin zullen we uitgebreid stilstaan bij de vragen die leven bij de leden en gesteld zijn via het platform.

  • Hoe vaak komen er nieuwe filmpjes op het platform?

    We zullen het platform regelmatig voorzien van nieuwe content. Wij weten uit ervaring dat het eerst echt wel even duurt voordat je de huidige content hebt doorgenomen, volledig snapt, hebt beoefend en ingepast in je dagelijks leven. De kracht van herhaling dus. Ook zullen we reageren op de vragen die door de leden gesteld worden waardoor de Q&A rubriek sowieso constant aangevuld wordt.



Autonoom

  • Is het platform op enige manier verbonden met Stichtingen die met het Korps Commandotroepen te maken hebben?

    Nee, maar we dragen deze stichtingen wel een warm hart toe. Erik zit bijvoorbeeld in het bestuur van de Commando Family Foundation maar het platform staat hier los van en is volledig autonoom.

  • Is SFTJO een onderdeel van Videoland?

    Het korte antwoord: Nee. SFTJO is volledig onafhankelijk en vaart een eigen koers. Het is wel zo dat de kennis en inspiratie die je tijdens het programma Special Forces Vips van ons hebt gezien en de onderwerpen die hiermee samenhangen, op het platform veel uitgebreider uitgelegd en toegelicht worden.



Contact

  • Voor wat voor vragen kan ik de contactpagina in het menu gebruiken?

    Zoals je hebt kunnen zien is bovenstaande FAQ lijst vrij uitgebreid en heb je daar al antwoord gevonden op jouw vraag. Wij vullen deze FAQ lijst regelmatig aan. Mocht je desondanks nog een vraag hebben dan kun je deze mailen naar info@sftjo.nl.



Platform

  • Moet ik een sportoutfit bestellen?

    De betere vraag zou zijn: wil jij een sportoutfit bestellen omdat jij ervan overtuigd bent dat bewegen in het algemeen goed voor je is en onderdeel uitmaakt van het doel dat jij nastreeft? In dat geval “moet” je het eigenlijk van jezelf. Van ons moet je in ieder geval niets. Wij geven hooguit aan wat werkt en wat niet.

  • Hoe zeg ik mijn abonnement op?

    Je hebt in ieder geval een proefperiode van 2 weken waarbinnen je kosteloos op kunt zeggen, daarna start je abonnement. Deze stopt automatisch na 12 maanden en uiterlijk op 01-12-2024 als je vanaf 1-12-2023 lid bent geworden. Je hoeft je abonnement dus niet zelf op te zeggen en stopt automatisch na 12 maanden.

  • Hoe krijg ik toegang?

    Heel simpel! Door op de button “word lid” te klikken, kom je op onze betaalpagina waar je jouw gegevens in kunt vullen zoals je dat bij iedere aankoop gewend bent. Daarna krijg je een bevestigingsmail en de uiteindelijke link naar het platform. Binnen 5 minuten ben je up and running!

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord voor het SFTJO Platform resetten?

    Om je wachtwoord opnieuw in te stellen, ga je naar de inlogpagina van het SFTJO platform en klik je op 'Wachtwoord (opnieuw) instellen'. Hiermee wordt er automatisch een link voor het opnieuw instellen van het wachtwoord naar je gestuurd, deze verloopt na 14 dagen. Lukt dit niet, neem dan contact op met support@sftjo.nl.

  • Wat is het online platform?

    Het online platform is een persoonlijke digitale omgeving waarop Bas en Erik hun complete gedachtegoed delen. Denk aan onderwerpen als: Bewustzijn & Mindset, Moed & Discipline, maar ook gedachtencontrole, stemmingsregulatie en doelenmanagement zijn zomaar een paar voorbeelden uit het repertoire. Het platform inspireert, instrueert en zet je daadwerkelijk aan tot actie zodat jij zo snel mogelijk voelbare vooruitgang zult boeken en meer welzijn gaat ervaren. Ook geeft het antwoord op vragen die door gebruikers gesteld worden omdat ze veel voorkomen in de huidige samenleving.



Voor wie?

  • Kan ik SFTJO ook cadeau doen?

    Ja, dat kan nu. Op veler verzoek hebben we de optie toegevoegd om een cadeaubon te kopen voor een vriend(in), ouder, kind, collega, iedereen die je een leven vol welzijn en progressie gunt. Wat we ook steeds meer zien is dat organisaties, in het kader van goede voornemens, een lidmaatschap als cadeaubon in een kerstpakket willen opnemen.

  • Is er een specifieke doelgroep voor wie het platform bedoeld is?

    Nee, het is bedoeld voor iedereen met het label “mens”. Dus of je nu jong of ouder bent, werkt of niet werkt, topsporter bent of met pensioen, het is nuttig voor iedereen. Het gaat niet persé over peak performance, het gaat over jou, in jouw leven met jouw vragen en jouw doelen.



Houd ons tussen je oren